© PPBT Maciej Polański 2011

Polański & Partners
Business Training


„Wielkość pracy zawodowej polegać może przede wszystkim na tym, że łączy ludzi.”

Antoine de Saint-Exupéry


Wyzwania przed jakimi stoją obecnie osoby zarządzające są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Sama wiedza, kompetencje merytoryczne i umiejętności techniczne nie są już wystarczające.

Lider skutecznej organizacji, nastawiony jest na współpracę zarówno z  przełożonym, podwładnymi, innymi działami w firmie, jak i klientami. Dostosowuje styl działania do ludzi i sytuacji. Motywuje i buduje zespół wykorzystując każdą możliwość. Umiejętności negocjacyjne i radzenia sobie z konfliktami (które są przecież nieuniknione), stały się kluczowymi elementami leadership’u.

Proponujemy doskonalenie technik negocjacyjnych w każdym z powyższych obszarów i rozwijanie postawy win-win ukierunkowanej na budowanie długofalowych relacji partnerskich, czego konsekwencją jest współtworzenie takiej organizacji/firmy, do której ludzie chcą przynależeć.

Zapraszamy menedżerów wszystkich szczebli, pragnących rozwinąć swoje umiejętności przywódcze.


Tematyka szkolenia obejmuje:


1. Budowanie relacji i zaufania.

2. Zbieranie informacji – umiejętność patrzenia na problem z różnych perspektyw.

3. Wykorzystanie typologii w negocjacjach.

4. Strategie negocjacyjne w trudnych sytuacjach – negocjacje przełamujące.

5. Ochrona przed manipulacją.

6. Zarządzanie emocjami w negocjacjach.

7. Postawy, umiejętności i techniki negocjacji nastawionych
na współpracę.

8. Najważniejsze elementy zarządzania konfliktem.



Informacje: biuro@ppbt.pl



Negocjacje dla liderów

Negocjacje jako kluczowy element leadership’u


                                         Katowice, Warszawa