© PPBT Maciej Polański 2011
„Wielkość pracy zawodowej polegać może przede wszystkim na tym, że łączy ludzi.”
Antoine de Saint-Exupéry
Wyzwania przed jakimi stoją obecnie osoby zarządzające są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Sama wiedza, kompetencje merytoryczne i umiejętności techniczne nie są już wystarczające.
Lider skutecznej organizacji, nastawiony jest na współpracę zarówno z przełożonym, podwładnymi, innymi działami w firmie, jak i klientami. Dostosowuje styl działania do ludzi i sytuacji. Motywuje i buduje zespół wykorzystując każdą możliwość. Umiejętności negocjacyjne i radzenia sobie z konfliktami (które są przecież nieuniknione), stały się kluczowymi elementami leadership’u.
Proponujemy doskonalenie technik negocjacyjnych w każdym z powyższych obszarów i rozwijanie postawy win-win ukierunkowanej na budowanie długofalowych relacji partnerskich, czego konsekwencją jest współtworzenie takiej organizacji/firmy, do której ludzie chcą przynależeć.
Tematyka szkolenia obejmuje:
1. Budowanie relacji i zaufania.
2. Zbieranie informacji – umiejętność patrzenia na problem z różnych perspektyw.
3. Wykorzystanie typologii w negocjacjach.
4. Strategie negocjacyjne w trudnych sytuacjach – negocjacje przełamujące.
5. Ochrona przed manipulacją.
6. Zarządzanie emocjami w negocjacjach.
7. Postawy, umiejętności i techniki negocjacji nastawionych
na współpracę.
8. Najważniejsze elementy zarządzania konfliktem.
Informacje: biuro@ppbt.pl
Katowice, Warszawa